söndag 29 november 2015

vecka fyrtioåtta

något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Jobbade hela veckan på två olika skolor, var på två middagsbjudningar, gick på konsert med Emil Jensen, hade "kom som du var...-fest" och åkte till Kalix.



som inte var planerat:
Kommer inte på något. Den här veckan var ovanligt planerad och fullbokad!

något nytt jag gjorde:
Pratade med Securitas.


veckans ont:
Läget i världen (fortfarande) och en ond visdomstand. 

veckans mat:
Vårrullarna hos Hanna och Lars!! Så gott!!

en klädsel från veckan:
Dem enda outfiten som finns någorlunda dokumenterad är från vår "kom som du var"-fest. Jag kom som jag typ var när jag var 16. Poppare/håkanfangirl med sjömansklänning och stjärnor under ögonen och hela kittet!! 



veckans bedrift: 
Att jag körde bil centralt där jag inte kört förut i både vinterföre och mörker. (Har en aning komplicerat förhållande till bilkörning! Speciellt stadskörning mvh lantisen. 

veckans insikt/upptäckt: 
Att livet är för kort för att vara rädd hela tiden och att människor verkligen är det bästa och det sämsta på samma gång.



veckans tips:
Laga en klassisk fiskgratäng! Så gott!!!!!



veckans musik:
Björk. Speciellt Hyperballad och Joga. 

veckans känsla:
Kärleksfull. Det har varit en varm och mysig vecka där jag känt mycket kärlek till John, mina vänner och alla fina barn på skolan. Och känt kärleken tillbaka. 

veckans magi:
Emil Jensen. Vill flytta in i hans hjärna. 


veckans betyg: 
Så fin och händelserik vecka, trots allt, så en: 4a!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar