måndag 5 januari 2015

Ett år senare

2014 var året då jag tänkte att jag skulle blogga rätt mycket och jag vi ser ju alla hur det gick.
Jag hade ambitioner, jag skrev till och med upp en lista med ämnen jag skulle skriva om! 
Nåväl, ämnena finns ju kvar och bloggen likaså. Det är tiden som är knapp, men jag vill verkligen skriva och dokumentera mer så ska nog försöka ha det som 2015 års nyårslöfte: Att skriva dagbok. Det kommer nog bli både i en gammal hederlig dagbok med papper och penna men även här i bloggen.

Jag hittade massa gamla dagböcker när jag rensade lite bland mina saker hemma i flickrummet nu i julas och det var helt fantastiskt att få hoppa in i tankarna på alltifrån nioåriga till artonåriga Frida. Jag har skrivit dagbok sen jag var nio och sen har jag skrivit mer eller mindre sporadiskt i dagböcker och senare år även bloggat. Blev så glad över att jag skrivit så mycket för det ger en en sådan bra bild av hur jag var och kände vid det tillfälle jag skrev. Nu måste jag helt enkelt ta tag i mig själv och se till att skriva ner den här tiden i mitt liv också. 

Så förhoppningsvis kommer det eka lite mindre tomt här framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar