måndag 14 februari 2011

Satans skit. Jag har sett så oerhört, nästan omänskligt mycket fram till
när jag ska få se Håkan och Säkert! live i vår. Så jag bokade biljetter till
mig och hjärtat till minus 30 i Luleå där båda ska spela, dagen efter biljettsläpp.
Men tror ni inte att det visar sig att jag har en deltävling i rockkarusellen just den dagen?
Jajamen. Väldigt tveksamt om jag kommer hinna både spela själv och gå på konserterna.
Nåväl vi får åka till Umeå och gå på Umeå Open istället tänkte vi,
där både Håkan och Säkert! också spelade, så det var bestämt tills igår
när jag tänkte göra klart och boka biljetter tills jag insåg vilket datum det var.
Samma jävla helg av alla helger som vi ska göra högskoleprovet.

Så jävla fult. Åh, jättekul ödet. Verkligen. ååååååååååhhh

1 kommentar:

  1. Så himla typiskt! Om ni kan ta er ner till Umeå (mot alla odds) är ni välkomna förbi hos oss, jag fyller nämligen år och det firas med lite festligheter a la durrnäs-style och pepp inför Umeå Open! Tjoho!

    SvaraRadera