söndag 13 februari 2011

En till grej: Jag är så himla orolig över mitt hår just nu. Det är en katastrof.
Mitt hår som alltid brukat vara så himla tjockt och mjukt har nu börjat släppa
väldigt mycket hår och börjat bli tunt och strävt. Alla färgningar och blonderingar
har satt sina spår. Rött hår är så himla fint med dessvärre ett sjujäkla jobb.
Det gör att jag just nu sitter och funderar lite på brunt hår. Egentligen vill jag
nog inte det och själva tanken känns så orealistisk när jag har varit rödhårig
ja, typ alltid, nej men de senaste fyra åren och ser mig som inget annat än
rödhårig. För det känns så jag. Men samtidigt vill jag att håret ska må bra och
det kanske behöver vila från all stark hårfärg ett tag. Jag får helt enkelt gå till
en frisör i veckan för rådfrågning. Åh, attans besvärliga röda hår men fina fina fina.
För njae, fint, men det är inte riktigt jag (fast det kanske kan bli..) :
(Hittade inte ens en bild på datorn på mig som brunhårig så jag fick leka lite slarvigt i ps)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar