torsdag 17 februari 2011

Är trött på denna himla feber som gör mig just trött. Suger ut all ork
och gör mig trött på allt mellan himmel och jord.
Trött på att jag inte kan fota fina bilder till mitt ett foto om dagen projekt
eftersom jag ligger inne till sängs för det mesta. Så dåligt. (Därför det har
blivit många bilder på samma pojke och samma katt, tur att de är fina iallfall..)
Är trött på avstånd och inte kunna sova tillsammans varje natt, bara nästan är inte nog.
Framför allt trött på denna jäkla kyla. Just nu: - 33,4 grader. Mysigt!
Trött på att jag mest bara gnäller och är tråkig och oinspirerad här just nu, förlåt för det.

Jag är faktiskt inte bara tjurig av mig, för någonstans är jag samtidigt glad över:
Att jag har en sådan fin familj och vänner, att jag känner så fina människor
och att jag faktiskt har en pojke att sova med nästan varje natt. Och för att ni
kikar in här trots min tjurighet. Tack, fina!

1 kommentar:

  1. Ja, nog vill man ha respons nar man valler ut med kanslor och kommentarer om sin vardag (och o-vardag). Forresten sa hittade jag din lat igen, (trampa inte pa hjartan) och lankade den pa min blogg ikvall, for den avslutade min dag sa himla fint! Tack for fint bloggande och hoppas du mar battre snart. Jag har varit sjuk men tvingat mig till skolan och det har bara gjort det hela mer langdraget, sa VILA. SOV. Gosa med katten allt du kan (och pojken nar och om det gar).

    :)

    SvaraRadera