fredag 21 januari 2011

Så skönt med fredag! I veckan har jag haft fullt upp, varit på estetkonsert
både på måndag och onsdag och blivit nostalgisk och saknat gamla tider.
På måndag hade jag en ny studiecirkel med tre tjejer som vill lära sig
spela musik, det var riktigt roligt! På tisdag jobbade jag på dagis och på
onsdag började jag min praktik på Studiefrämjandet. De håller på att flytta
in i nya lokaler så har inte haft så där jättemycket att göra den här veckan,
men förhoppningsvis får jag bli lite mer stimulerad nu när saker och ting
börjar komma i sin ordning.
Imorgon ska jag och killarna spela i Kalix, vi är med i en musiktävling som
heter Rockkarusellen. Åh, jag är riktigt spelsugen så det kommer bli himla kul!
Det blir genrep ikväll, jäklar vad vi ska spela säger jag bara!
Kom och se imorgon om ni befinner er i närheten!

Men nu får jag allt avsluta det här otroligt intressanta inlägget.
Har lite dålig blogginspiration och tid just nu så om det finns några
fina som fortfarande orkar läsa så tackar jag och bockar. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar