torsdag 1 april 2010

Tack var min gamle kompanjon Hanna Wennberg hittade jag idag dessa fantastiska sidor:

http://www.fmylife.com/
och
http://www.fanformittliv.com/

Några exempel:

-Today, my girlfriend dumped me proclaiming she wanted someone more like her "Edward". I asked her who Edward was.
She held up a copy her "Twilight" book. She was talking about a fictional vampire. FML


-Idag, efter 2 hemska år tog dem äntligen bort min räls. 7 timmar senare ramlar jag med cykeln och slår ut båda framtänderna. FFML

-Idag när jag loggade in på facebook så hade min flickvän råkat ändra sin relationsstatus till singel. Under det hade flera vänner kommenterat med saker som "äntligen" och "grattis". FFML

- Idag, hade jag sex med min pojkvän. När vi bytte ställning ropade han "POWER RANGERS, TRANSFORM!". FFML


God medmänniska man är, men skadeglädje är den sanna glädjen och så vidare..
I fortsättningen är det slut med all självömkan istället klickar man in sig på dom här sidorna.
Smidigt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar