tisdag 23 mars 2010

Åh sjuka livet alltså!
Drömmarna avlöser varandra på löpande band, så himla fint!
Som sagt på fredag var jag ju alltså in i dramatens kostymförråd, fantastiskt!
Sen i lördags fick jag kramas med mannen med stor M. Sådan tajming som vi hade
kan man nästan inte ha. Lite för bra för att faktiskt vara sant, om det inte vore så att
jag hade bildbevis så skulle jag tro att jag drömt. På riktigt. Helt sjukt.
I söndags var det den där hårvisningen som jag var med på, invirad i plastfolie med godis i håret.
Det var himla roligt och väldigt många häftiga stylingar! Ska lägga upp massa bilder från visningen och från stockholm senare!
Just nu får ni nöja er med en och min absoluta favoritbild alla tider:

Rätt tid och rätt plats.

3 kommentarer:

  1. har helt missat att du varit i sthlm! Hur länge var du där? :)

    SvaraRadera
  2. Fint att ha dig tillbaka. Ännu finare att du haft det så bra också.

    SvaraRadera