tisdag 2 februari 2010

tisdag

1. Jag har sovit mindre än fyra timmar inatt och är inte trött än. Jag tror det är som jag misstänkt ett tag nu,
jag är nog lite övermänsklig av mig trots allt. Jovisst.
2. Idag startade vi en blåsorkester på ensamblelektionen. Det kan inte sägas för ofta: GUD vad jag gillar oss. Vi äger.
3. Varför befinner inte jag på Sthlm fashion week? Grymma värld.
4. På tal om grym värld. Jag är bitter och är fast besluten att män är svin. Jag ska nog bli nunna.
5. Sist men inte minns, tack för era kommentarer! Blev väldigt paff! Så roligt att få höra av er,
hade ingen aning om att det fanns några jag inte alls kände till som läser! Gud vad roligt!
(Nu kan vi börja göra det här med kommentarerna till en vana tycker jag, hehu!)
Fint värre är det iallafall, tack!

2 kommentarer:

  1. män ÄR svin.. jag ska också bli nunna

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte precis skriva att alla män är inte svin. Det finns tjejer som är svin också. Eller, suggor kanske. Fortsätt tro på att det finns en prins där ute, som inte är ett svin! Jag försöker hålla den tanken uppe. Det funkar bara ibland, dock.

    SvaraRadera