fredag 15 januari 2010

2009 - Mars















Jag och Elin var ute och fotade tills vi knappt kände varken händer eller fötter.
På lovet kom Malin och hälsade på, vi gjorde en popcornskaka(innehållandes: popcorn, marshmallow, smör,
jordnötter, nonstop) som inte är att rekomendera.
På skolan hängde vi ungefär en vecka på folkets hus och förberedde en teater
som i slutändan blev en föreställning på tjugo minuter, jag hängde mest i taket och skötte ljuset.
Jag blev bjuden att komma med och se Anna Ternheim på Kulturens hus. Fantastiskt fint!
Jag och bandet spelade på Lillan på internationella kvinnodagen.
Jag ritade halvdana självporträtt i photoshop.
Vi spelade på ungdomsgården här hemma och hade stöd av Malin och Maria(bland annat),
dagen efter åkte vi till Luleå och spelade på Lördagsrock på Kulturens Hus.
Sista helgen i mars följde jag med mamma och pappa till stugan, mös mest och åkte lite skidor.

1 kommentar: