fredag 8 januari 2010

2009 - Februari












Februari var snöigt och vintrigt som sig bör. Det blev en hel del pulkåkning och korvgrillning.
Jag hade nyklippt lugg och jag köpte en ny kamera.
På fotolektionerna fick jag framkalla bilder jag fotat analogt i höstas i mörkerrummet.
En av mina låtar spelades på norrbottensradion.
Jag och bandet deltog i Rockkarusellen och när vi uppträde på Lillan hade jag feber och var mosig i huvudet och varm som en kamin. Jag kom knappt ihåg vad jag gjort på scenen efter spelningen, det var inte ett dugg kul. Sen blev jag sängliggandes i mer en en vecka och åt pencilin för att bota min halsfluss. Usch och ve.
Med skolan var vi på en masterclass med en världspianist vid namn Stefan Arnold och så var vi på konsert med Movits!

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om min kommentar kom med, så jag kommenterar igen.

    Sv: Åh, tack så hjärtligt! Vad glad jag blir. Och för övrigt, visst är Hello Saferide alldeles för bra? Åhåhå.

    Och förresten, är det inte du som sjunger bland annat Håkanlåtar på youtube? Jag känner igen dig, mycket.

    SvaraRadera