fredag 4 december 2009

Har sovit till nästan halv tolv på morgon eller rättare sagt idag och de har nästan aldrig varit så skönt att bara ligga kvar i sängen. Nu sitter jag och julklappsletar lite på internet. Hittar mycket fint och bra, jag vill ge så mycket bara - tänk om man hade en obegränsad budget.
Nu tändes adventsljustaken i fönstret i huset mittemot. Jag blir alltid lika förvånad, för det är så att ingen bor där för tillfället så jag antar att de har satt en timer som slår på den automatiskt prick 14.30. Om inte annat hoppas jag att det är så.
Ikväll ska jag ta på mig en av mina finaste klänningar och röda strumpbyxor och känna mig så julig jag bara kan och uppträda på hotellets julshow. Det kommer bli fint tror jag.
Men det känns helt galet att julen är så nära, det var ju nyss sommar och ljusa nätter. Åh.
Tidenskaintegåsåhärfort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar