fredag 9 oktober 2009

Nu i min tristess så tänkte jag skriva ett sådant här inlägg som är helt onödigt egentligen.
Idag är det fredag, vilket innebär att det är min lediga dag.
Igår kväll gjorde jag en lista på en hel del grejer jag hade tänkt göra idag, det gick sådär med att pricka av listan så att säga. Men jag har åtminstone åstadkommit att skaffa mig spotify premium konto eftersom min Markus-abstinens blev alldeles för svår så jag skaffade premium och nu kan jag lyssna på de nya skivorna. Och, O ja det var värt det!
Jag har också pysslat ihop en banner till min och Hannas projektarbetsblogg och druckit te och sådana jobbiga saker. Sen fick jag en plötslig iver att gå ut och fota, en stund senare var jag ute och traskade i snön på väg till en enslig väg med kängor, rödmålade läppar, blommig klänning och hatt på huvudet med ett kamerastativ under armen och kameran runt halsen, bildbevis kommer senare!
Så när man tänker efter har jag ju gjort endel ändå. Även fast det kanske inte riktigt var det jag skulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar