torsdag 20 augusti 2009

musik för folk som inte kan bete sig som folk




















Just nu saknar jag detta, eller ja inte leriga skor just sådär jättemycket men festivallivet, Hultsfred. Åh, jag kan fortfarande inte riktigt smälta hur bra det var, trots regn och fuktigt tält. Åh bara åh. Längtar så tills jag får se alla bilderna därifrån, vi fotade nästan bara med engångskameror - 4 stycken! Hanna har framkallat dom och jag har inte hunnit se dom än! Ska bli väldigt spännande, minst sagt. På tal om festival så är Popaganda så oerhört lockande just nu. Jag vill fara så hemskt, hemskt gärna. VI skulle vilja fara så hemskt gärna, men det handlar om pengar och lite beroende på boende. Men fan vad kul det skulle vara. Johnossi, Markus, Lykke Li, Florence Valentin, mm. Jag skulle få träffa fina Anna igen och åh ja, Josefin jag vill så hemskt gärna träffa dig en gång för alla!
Det kommer nog svida litegrann när det mest troligt inte kommer att bli av. Surt sa räven va.

Vad mer? Jo, jag har lyssnat på Lasses nya singel Jag får liksom ingen ordning.
(Tack vare Anna fick jag ta del av den liiite för alla andra! Tacktacktack igen!)
Sammanfattning: Synthar, elektropoppigt sound, värsta trumbeatet, kanske till och med motsatsen till daugava.
Bra javisst, men jag måste få smälta det litegrann.

Sådär, det var allt för nu! Klart slut varulvstjut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar